여러가지 이야기

When You Told Me You Loved Me / Jessica Simpson

리즈hk 2010. 9. 6. 19:26
When You Told Me You Loved Me once, doesn't mean anything to me Come, show me the meaning of complete Where, did our love go wrong once we were so strong How can I go on? 예전엔, 내게 아무 의미도 아니었어요 와봐요, 내게 완전함의 의미를 보여줘요 어디에서부터, 우리 사랑이 빗나갔는지 예전에 우린 정말 사랑했었는데 나는 어떡하면 좋죠? When you told me you loved me Did you know it would take me the rest of my life To get over the feeling of knowing A dream didn't turn out right When you let me believe that you weren't complete Without me by your sideHow could I know How could I know That you would go That you would run Baby, I thought you were the one 그대가 날 사랑한다 했을때 그 말이 내 남은 인생 모두를 가져간 걸 아셨나요 안다는 것, 그 느낌 이상으로 꿈이 맞았다고 하진 않았지만 그대가 완전하지 않다는걸 내게 각인시켰을때 내가 없는 그대의 곁 어떻게 알수 있었겠어요 당신이 떠나버릴 거란걸 당신이 달려가 버릴 거란걸 그대, 나는 당신이 '단 하나'라고 믿었는데 Why, can't I just leave it all behind I, felt passion so bright that I was blind Then, something made me weak Talking in my sleep Baby, I'm in so deep and you know I believed 어째서, 난 모든 걸 남겨놓고 떠날수 없는걸까요 난, 눈 멀었던 그 빛나는 열정을 느껴요 그때, 무언가 나를 약하게 만들죠 잠결에 속삭이는 그대, 난 너무 깊이 빠져버렸어요 당신은 내가 믿었던 걸 알겠죠 When you told me you loved me Did you know it would take me the rest of my life To get over the feeling of knowing A dream didn't turn out right When you let me believe that you weren't complete Without me by your side How could I know That you would go That you would run Baby, I thought you were the one 그대가 날 사랑한다 했을때 그 말이 내 남은 인생 모두를 가져간 걸 아셨나요 안다는 것, 그 느낌 이상으로 꿈이 맞았다고 하진 않았지만 그대가 완전하지 않다는걸 내게 각인시켰을때 내가 없는 그대의 곁 어떻게 알수 있었겠어요 당신이 떠나버릴 거란걸 당신이 달려가 버릴 거란걸 그대, 나는 당신이 '단 하나'라고 믿었는데 Your lips Your face Something that time just can't erase My heart Could break All over again 그대의 입술 그대의 얼굴 시간이 지워줄 수 없는 그 어떤 것 내 심장 전부가 다시 또 부서질수도 있을거예요 When you told me you loved me Did you know it would take me the rest of my life To get over the feeling of knowing A dream didn't turn out right When you let me believe that you weren't complete Without me by your side How could I know That you would go That you would run Baby, I thought you were the one 그대가 날 사랑한다 했을때 그 말이 내 남은 인생 모두를 가져간 걸 아셨나요 안다는 것, 그 느낌 이상으로 꿈이 맞았다고 하진 않았지만 그대가 완전하지 않다는걸 내게 각인시켰을때 내가 없는 그대의 곁 어떻게 알수 있었겠어요 당신이 떠나버릴 거란걸 당신이 달려가 버릴 거란걸 그대, 나는 당신이 '단 하나'라고 믿었는데 -Jessica Simpson-

'여러가지 이야기' 카테고리의 다른 글

아름다운 이별 / 김건모  (0) 2010.11.18
그 사람 / 이승철  (0) 2010.09.22
너를 위해 (동감 OST) / 임재범   (0) 2010.09.04
나를 가장 사랑하고 있는 사람   (0) 2010.08.09
그래서 깨닫게 될때^^  (0) 2010.07.29